Pages

Tuesday, August 6, 2013

Portraiture . Kitten

salam.
dalam kesibukan nak beraya ni, sempat jugak aku buat portraiture untuk kucing aku, mesti ramai yang tertanya kenapa aku banyak gambar kucing dan selalu sangat update gambar kucing... untuk menjawab pertanyaan tu, aku memang suka kucing sebab ni juga antara binatang belaan Nabi Muhammad SAW. Selain dari itu, kucing ni juga antara peneman kita bila sunyi. 




























dalam tempoh family aku bela kucing ini, dah hampir 100 ekor, tetapi kebanyakan nya semua nyawa pendek, almaklumlah, rumah dekat dengan jalan raya yang banyak kereta lalu lalang. Ada la sebilangan yang kahwin lari dan tukar alamat surat menyurat (pindah) hahaha.




































hope korang enjoy semua picture di atas....

No comments:

Post a Comment

Search

 
Powered by Blogger.

Followers