Pages

Saturday, May 18, 2013

Last seminar

salam...
kali ni aku nak share sikit gambar-gambar yang sempat di tangkap semasa seminar dijalankan di Ritz Hotel yang dianjurkan oleh KPTM Ipoh.





banyak pengalaman yang berjaya dikongsikan bersama dalam program seminar anjuran KPTM Ipoh. Seminar ini untuk pelajar tahun akhir KPTM Ipoh dalam jurusan BSC(HONS) in Multimedia Computing. Dalam masa yang sama, aku pun sibuk untuk siapkan kerja tahun akhir aku, siap semua bahgia menanti insya Allah.



Semasa seminar berlangsung, dapat jugak ilmu berguna yang dapat aku akan bawak selepas grad nanti, insya Allah. Harap rezeki dimasa akan datang melimpah ruah. So jom tengok picture yang aku sempat tangkap di seminar yang berlangsung....





















p/s: kepada rakan-rakan year 3, buat yang terbaik... aku doa kan... dan terima kasih tak terhingga kepada lecturer semua kerana membantu, jasa mu dikenang sampai bile... amin...

1 comment:

Search

 
Powered by Blogger.

Followers