Pages

Saturday, October 13, 2012

Minat


lovephotography


salam...
aku nak story sikit tentang aku apa yang aku minat dalam hidup aku. Aku lebih minat ke arah videography. apa yang aku minat ni aku akan usahakan untuk mencapai cita-cita yang aku inginkan.


lovephotography

sekarang hidup harus cari wang dan ilmu. aku tanak sia-sia kan harapan yang orang beri kat aku, kepercayaan adalah penting untuk menentukan utuhnya sesebuah hubungan itu.(aik apasal lak masuk masalah cinta ni) hahahaha. tapi aku ingin membalas kepercayaan tu dengan bekerja seikhlas hati.


lovephotography


gambar-gambar yang aku share ni juga adalah hasil dari aku tangkap. maaflah kalo gambar composition tak cantek. aku baru belajar... apa-apa pun dalam bidang photography juga aku minat... gambar yang di dalam post kali ni banyak otai-otai gambar... so aku belajar daripada dorang semua....


lovephotography

lovephotography
p/s: nak mencari lens baru...

6 comments:

  1. usaha tangga kejayaan bro..proud with u.. berusaha gigih tuk capai cita2.. abg doakan adik abg ni success k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx bro... insyaAllah usaha kene lebey ag... ag skali thanx bro coz support...

      Delete
  2. banyak la otai . aku baru beli kamera kot .

    ReplyDelete
    Replies
    1. pkai camera dah lama... 2 bole d katagori la otai kepada aku... kamera baru beli 2 upgrade kan hahahah

      Delete
  3. yg penting gambar aku ada :P

    ReplyDelete

Search

 
Powered by Blogger.

Followers