Pages

Monday, December 26, 2011

majlis penting

salam....
hari ni merupakan hari gathering with family sebelah ayah aku... ramai gak sedara mara aku yang datang... alhamdulillah semua berjalan lancar. hopefully dapat buat event macam tu lagi. menambahkan rezeki & keberkatan hidup. aku just nak share sikit picture yang aku sempat snap... yang lain banyak video je, tapi malas nak edit. ade masa yang terbuang nanti aku akan edit la sikit.


makan2

menu hari ini adalah sup tulang, bihun, and paling penting secret recipe utk ulang tahun ayah & mak aku. hehehe aku doa kan kebahagian mereka.




makan2

ni pula sepupu aku yang "gile-gile" juga coz kami semua sporting. dua-dua sepupu aku ni not avaiable. hehehe jangan marah...

makan2

ni pun sepupu aku jugak bersama dengan anak buah kesayangan dia, Rayyan. p/s: dowang cakap comel Rayyan tu macam aku masa kecik-kecik hahahah...

makan2

ini pula baby kepada sepupu aku, adik si Rayyan... comel kan...





dalam majlis kali ini, aku sakit tak sempat nak snap banyak. dengan mata bengkak nya... badan pn letih coz tolong mak aku kemas rumah...

2 comments:

Search

 
Powered by Blogger.

Followers