Pages

Tuesday, November 29, 2011

menanti hari...

salam...
pada 27 November lepas adalah sambutan sempena Maal Hijrah Tahun baru dalam kalender Islam. Pada hari istimewa itu, seorang rakan baik aku dari masa kecik kami kawan sampai lah now telah mengikatkan tali pertunanang dengan pilihan hati beliau... sebak jugak lah hati coz dah nak kawin kan. tapi aku dalam sebaksebak tu happy jugak la. Apa-apa pun aku tumpang gembira...



tunang|Syahir&Syuhada




so masa majlis tunang tu sempat gak la test camera baru+aku yang noob dengan setting kt camera tu... picture ade yang lawa & ade yang tak berapa nak oke. Dalam masa yang sama tu, aku belajar untuk men'advance'kan skill aku menggunakan camera tu... akhir nya dapat jugak la...

p/s: tahniah kepada Syahir coz dah bertunang... aku doa kan korang bahagia hingga ke anak cucu

No comments:

Post a Comment

Search

 
Powered by Blogger.

Followers