Pages

Wednesday, April 13, 2011

Perak Vs Kelantan

DSC_0889


salam....
pertama sekali aku ingin mengucapkan tahniah kepada pasukan Perak yang berjaya menumpaskan Kelantan 4-0. Sekian lama aku tidak ke stadium menonton bola sepak negeri kelahiran aku Perak, selalu tengok kat TV je bola. Pada 12.04.2011 aku dan geng2 aku ke stadium Ipoh tengok perak lwn kelantan. Game memang menghiburkan lah... tak di nafikan kelantan jugak banyak peluang tapi penyerang mereka di kawal ketat oleh pertahan kental Perak. Hasil dari semangat pasukan perak berjaya mendapat 4 gol. tahniah sekali lagi...


DSC_0885
kegilaan melanda

DSC_0875
caer a.k.a ustaz

DSC_0883
player entrance

DSC_0879
macha kita. lama kot ta jmpa...

DSC_0886
ketika lagu Negaraku

DSC_0877
shaul & caer


DSC_0881



tuh saje pic yang ade... harap korng enjoy la k. salam

4 comments:

  1. ate perak mmg bermain dengan bagus... pasukan perak harus mendapat pujian...

    ReplyDelete
  2. bole aje... nti mai la sini dlu...
    now aku da abes da..

    ReplyDelete

Search

 
Powered by Blogger.

Followers