Pages

Monday, April 25, 2011

i Love McD

mcd love
no minimum order(nak bagi kencing manis sikit)



salam...
kali ni aku nak jd doctor sekejap, nk share cikit la pasal mcd nie... aku memang ske makan mcd.. spe nak belanja aku? cepat2 la comment k. hahahha men2 je la... aku nak nasihat sikit la, mcd nie makan hari2 memang boleh mendatangkan kemudaratan dari segi mental & fizikal. hahaha.

menurut kajian yang telah aku wat kan ke atas mcd untuk pengambilan tiap2 hari(dah macam prof je aku ni kan) aku mendapat keputusan;
  1. tangan aku sakit2(sebab aku ni memang "hantu" badminton)
  2. badan akan jadi lesu dan tak bermaya
  3. banyak tepung boleh "menguruskan" seseorang...
  4. duit banyak abes ow kalo hari2 mcd je kan nak topap pn tade wet dah
  5. awek aku marah sbb ta belanja dye(kidding)
2 je kot yang aku dapat tangkap keburukan mcd bagi aku lah.... tapi kalo orang ajak nak belanja tu jangan ditolak, rezeki tu. hahha
nak makan boleh la 1 minggu 2 kali ke, tapi digalakkan jangan la. buat perabeh duit je. hahha

p/s: makan nasi mak masak lagi sedap... maaf bagi yang duduk berjauhan dengan family. hehehe

11 comments:

  1. hagaha..mcD mmg terbaek..
    bro...jom mcD!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha now nk prepaare tournament 2... so ngt nk makan nasi je bg tenaga

    ReplyDelete
  3. aik...hilang da komen td tue..

    erm...yeah makan nasik byk2 k..hegehe..bukan bleh gemuk pun..hagaha..make sure tangan tu ok k..tournament da dekat so jaga semua..so blehla bg cabaran sengit...insyaallah hujung bulan 5 der tournamanet ag..anjuran PAS chemor..[men kene tutup aurat]..hegehe..dn stu ag tournament pada 11 jun..anjuran abg n patners...hegehe

    ReplyDelete
  4. yeke. nti bole msk. ase now ta sdia ag utk jmaaat nie. kne training shadow alek la. lutot lembik je men smlm....

    ReplyDelete
  5. ic2..wat le shadow blik..bleh men laju sikit..hegehe...

    ReplyDelete
  6. 2 la. nti ade ms nak wat rabu ni...
    nk try smpi laju... ag pn pancit da nie

    ReplyDelete
  7. hegehe...jog le bro...br le ta pancit!!!

    ReplyDelete
  8. 2 la. rokok mmg da tegar da. tale nk stop...

    ReplyDelete
  9. tu yg patut stop tue..hegehe...

    ReplyDelete
  10. ssh bro.. kalo sng mmg da stop lma da...:p

    ReplyDelete
  11. hegehe..pelan2 bro..kurangkan sikit2...nak seribu daya..taknak seribu dalih..mmg susah nak benti tp kalu dpt kurangkan merokok..ok ler...

    ReplyDelete

Search

 
Powered by Blogger.

Followers