Pages

Friday, April 15, 2011

hari terakhir di KPTM

salam...
kepada kawan-kawan KPTM yang aku kenal.... aku nak mintak maaf banyak2 k kalau aku ade wat salah or ade sakit kan hati korng ke aku nak mintak maaf k. Kepada kawan2 yang rapat, aku sayang korang & aku bersyukur la sebab dapat kawan macam korang, aku tak rase rugi pun dapat kawan macam korang... korang memang best. Aku rasa sedih sangat-sangat tadi sampai taley nak tahan dah...Aku akan simpan kenangan bersama korang sampai mati...

kepada kawan2 KPTM, aku doakan yang terbaik untuk korang berjaya kelak, ade jodoh kita akan jumpa lagi... ALL THE BEST K... salam...


p/s: sowie pic tak banyak coz battery camera aku abes, aku tak sempat nak cas.

Search

 

Google+ Followers

Powered by Blogger.

Follow by Email

Followers