Pages

Thursday, March 28, 2013

Kerja Keras

salam...
pagi-pagi buta ini aku nak luahkan sikit perasaan sekarang yang takot, sedih dan celaru sebab kerja yang terlampau banyak. Masa bagi aku sangat penting sebab jika kita sia-siakan masa tu memang rugi. Bak kata orang, "masa itu kan emas", sangat bernilai. 



tidur waktu dah tak menentu, pagi jadi siang dan siang jadi malam, dunia aku dah terbalik. Mulai sekarang aku kena set kan kat otak supaya pentingkan kerja dulu then baru main.

"Special thanks to family and friend that have support me until the end of my study and I hope you have found the right destination to reach it. insya Allah."

p/s: akan menyusul tak lama lagi video time lapse hasil dari aku... insya Allah dalam masa terdekat.

No comments:

Post a Comment

Search

 
Powered by Blogger.

Followers