Pages

Sunday, October 21, 2012

Terengganu



Terengganu
salam...
kali ini aku nak share tempat yang menarik yang telah aku lawati iaitu Terengganu. Aku seronok berada di negeri ini kerana banyak tempat yang menarik minat aku untuk datang ke sini. Tempat yang lain dari yang lain kerana mempunyai makanan yang sedap-sedap.


Terengganu

disini juga tempat paling best untuk berada di tepi laut dengan pemandangan yang cantik dan indah dari cipataanNya. Aku beruntung kerana dapat datang ke negeri Terengganu ini. Kalau nak tempat yang berada di tepi laut aku cadangkan di negeri Terengganu ini lah tempat yang sesuai dan best.



Terengganu

di negeri Terengganu ini juga tak lah sesibuk yang dijangkakan kerana time cuti adalah paling best. Bak kata orang lah "line clear lah" hahahaha. Gambar yang di atas ini tempat aku menginap dengan Jangguttouch. 

Terengganu



p/s: picture semua diambil dengan instagram. nak follow aku di instagram (yen90)




No comments:

Post a Comment

Search

 
Powered by Blogger.

Followers