Pages

Saturday, January 7, 2012

Jalan Hari Sabtu

salam...
sabtu 7 Januari 2012, tahun yang akan bermula dengan hidup baru. Harap lebih terjamin dengan apa yang diperolehi...

jj

Hari ini juga aku hangout dengan kawan-kawan Prof, pedot & hakim. niat nye nak mencari buku almaklumlah dah dekat nak masuk kelas alek, otal blurr nak baca buku so tu yang aku plan nak beli buku. pape pun persediaan tu kan penting. dalam dok jalan-jalan tu sempat jugak lah snap picture member-member aku... lama tak dapat keluar lepak-lepak. last lepak 3 tahun lepas...



friend

prof


kwn2..

Search

 

Google+ Followers

Powered by Blogger.

Follow by Email

Followers