Pages

Saturday, August 27, 2011

SELAMAT HARI RAYA 2011

salam...
wah lama aku tak post kat blog aku nih. almaklumlah aku busy cikit la sejak kebelakangan ni. tapi dekat nak raya ni aku nak betul2 rasa cuti.
so kali ini aku nak share sikit sal bukak puasa tadi(27.08.2011) di rumah aku... ramai gak yang datang. thanx kepada semua yang bawak makanan... sedap2 aw. hehehe

dalam dok tengah sebok dok makan-makan aku sempat gak la tengok gelagat anak sedara aku yang kecik ni posing abes comel la... nak tengok?

ha amek...


si comel
si comel berposing
ok la aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin... ape salah aku mintak maaf keh...
selamat beraya kepada semua & balik kampung jangan lupe hati-hati & makan pun jangan nk ikut nafsu sangat k..

-p/s: nantikan picture raya lak...

6 comments:

  1. ini budak jgn lupa aaa kasi jumpa sama gua..nanti gua ajar dia jadi taiko sama ini tempat..IPOH..jgn lupa aaaa....sapa langsi2 dia mati ooo..wahahaha

    ReplyDelete
  2. hahah. apa lagi kita kasi langgar...

    ReplyDelete
  3. hahah giler bakal terbit ipoh gangter... hahaha

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri bro... thanx wet raya 2...

    ReplyDelete

Search

 
Powered by Blogger.

Followers