Pages

Thursday, July 7, 2011

razer megalodon....

salam...
hari ni aku share sikit barang yang aku baru beli iaitu headset gaming dari razer iaitu Razer Megalodon...

sebab-sebab aku beli:
  • main game memang best
  • kualiti audi paling 'mavelous'
  • tade memekak kat rumah aku
kekurangan untuk aku:
  • mahal giler
  • untuk game saja
  • tak suke sangat senyap-senyap kt umah
 



razer



razer 2



razer 3



razer 4




headset yang aku telah beli ni memang memuaskan hati la... sebab dye surround 7.1 channel, lepas itu, noise cancel untuk suara tambahan terbaik wok...

p/s: nak taw lebih lanjut sila lah beli ok... then test sendiri... tak pun sila klik sini untuk ke official website razer and boleh tengok type yang ade... selamat mencube...

salam

2 comments:

  1. peh x boleh blah..siap post kat blog wei..akunye starcraft x nk ke??

    ReplyDelete
  2. meh la kasi pic aku tlng upload kn. hehehe ok?

    ReplyDelete

Search

 
Powered by Blogger.

Followers