Pages

Friday, June 10, 2011

my kitten

salam...
lama tak update blog ni coz aku bz sikit la, maklum lah cuti so kene cuti betul-betul. hehehe

aku nak cerita sikit pasal ari tu aku ke cameron highland, dalam perjalanan ke cameron tu ade perkara yang tidak diingini berlaku iaitu member aku nye adik jatuh dari motosikal yang di pandunya. nasib lah tade pape berlaku kt adik member aku tu. kire kami mengambil keputusan nak stopkan perjalanan ke cameron tu. dalam ape-ape yang kita buat kita hanya merancang dan Allah akan tentukan ia jadi or tidak. mungkin perkara yang terjadi tu ade hikmah. So dalam musim hujan+panas duduk rumah jela nanti kua demam lak.

p/s: sorry la citer lari tajuk. hehehe


time aku cuti ni lah ade sekali dua je aku snap pic al-maklumlah aku dok bz ngan train badminton. sempat gak la petang tadi(10.6.2011) aku snap kucing yang paling bapak aku suke, dye suh snap so aku snapkan la. nk tgk? jap



anak kucing
ni lah kucing kesayangan bapak aku... ia masih baby lagi.



sekian.. salam

No comments:

Post a Comment

Search

 
Powered by Blogger.

Followers