Pages

Tuesday, April 19, 2011

lama

1st edit


maskulin



salam...
nie la hasil dari aku dok 'korek' kat dalam xternal, skali aku jumpa lak pic lama yang aku edit time keje shot kt jusco Kinta city sempena kempen derma darah anjuran oldboy st. micheal ipoh...

belek-belek(cari2) dapat gak la...
  1. picture dengan admal kawan 1 kelas jugak...
  2. no 2 lak, aku dikelilingi photographer hebat, salute kt korng... start dari kanan rizal, ed shahir, aku & admal
ta lupe jugak tq kat reffi coz snap pic kitaorang.
tgk balik picture lama2 ni rindu lak kt member2 kolej aku... huhu cedey lolz.



p/s: sowie aku edit ta lawa....

    4 comments:

    1. nnt ada masa jumpe lg tau.. ko byk berjasa kat aku.. kalo ko xd.. aku rasa aku bukan photographer.. sbb murah hati ko bagi aku pinjamkan kamera.. aku dah banyak belajar tentang kamera... thankz yen..

      ReplyDelete
    2. welcome syam... ang pn bnyk gak berjasa kt aku hehehe. coz aja edit smua 2. skrg tgk photgrapher yg dasat 2. aku sentiasa suport ang.

      ReplyDelete

    Search

     
    Powered by Blogger.

    Followers