Pages

Saturday, March 19, 2011

kejadian di hari jumaat....

salam...


 gambar hiasan



hari ini aku nak kongsi cite ngan korng... hari jumaat ni kan hari yang mulia... so kita di wajibkan wat perkara baik, ade la makhluk yang bertopeng kan manusia mane ntah nk curik mto aku.... sabo jela. nasib lah moto yang aku dok gune selama nie tak hilang. kalo hilang menagis ta berlagu la jawab nye. tapi apa-apa pun aku syukur la coz tak hilang. kepada sesiapa yang di luar sana, aku nk kasi peringatan tolong la kunci moto korang dengan kunci tambahan untuk mengelakkan daripada kene curi. tapi kalau kita kunci pun benda nak hilang memang hilang jugak la kan. tapi tape ade usaha.. hehehe

p/s: mak aku selalu pesan, tak baik mencuri nanti tuhan potong tangan kita. so pengajarannya jangan la mencuri nanti di akhirat kita kne masuk api neraka.


image source: google image

Search

 

Google+ Followers

Powered by Blogger.

Follow by Email

Followers