Pages

Tuesday, March 29, 2011

cameron highland

aku di cameron

ok tak aku edit?


salam...
teringat lak time aku g cameron highland dulu, best ape pegi sane ramai2 tambah dengan member2. Dulu tu aku g dengan member skola aku tapi tu dah jadi macam aktiviti tahunan kami merayap ke sana(orang tade keje memang cam tu).

5 perkara yang menarik tentang Cameron Highland:
  1. cuaca sejuk(teringin nak g Jepun tapi macam tak dapat jew)
  2. banyak teh(aku gile teh o)
  3. sebab tade keje nak kemane so g la cameron
  4. tempat cantek(tak di nafikan bagi siapa yang tak pergi lagi)
  5. sesuai untuk 'tembak' gambar(kalau cuaca ok la)
so dengan sebab2 diatas 2 aku dan member2 sekolah jejak lagi ke cameron buat kali ke...( sowie tak ingat bape kali dah pergi). ade lagi picture2 lain yang sempat ktaorang 'tembak'.
picture di atas ni ketika kitaorang sebelum sampai cameron lagi(dowang ni gila gambar cikit+aku jugak pun sama)

ini Ihsan

Ashraf a.k.a buyang &Syahir

ni Syahmi a.k.a adik Syahir(muka same je-sepesen)
hahah gile gambar
serangan hendap
nie je yang aku mampu upload, sebenarnya ade banyak lagi tapi mata ni dah ngantok dah(padahal mak suruh pegi tido) ape2 pun harap yang ini ok la. kalo ade pape sila la comment... ok?

No comments:

Post a Comment

Search

 
Powered by Blogger.

Followers