Pages

Friday, February 25, 2011

25 FEBRUARI 2011|JUMAAT

image source: google image


salam...

korang semua mesti pelik kan pasal apa aku letak pic A-famosa ni.hahaha saja je amek kt tenet 2. Sebenarnya tujuan aku tulis untuk post kali ni lain.

Sebenarnya pada tarikh ini aku sudah ditugaskan pergi ke Kelantan untuk menyambung kerja-kerja disana, tapi tepat pada 7.10 petang aku mendapat satu panggilan dari Bos, dan Bos berkata, "yen, kamu ta jadi ke kelantan."
aku mendapat berita yang syok & kurang syok jugak, sebab tiket dah beli dah and baju-baju smua dah kemas, tapi tape mungkin tade rezeki ke sane kn?..

so pada isnin, 28 Februari 2011, aku akan ke Melaka. Aku pon tataw kat mane aku di tempat kan di Melaka tu... hati aku pun rase sonok gak nak pegi Melaka coz time kecik-kecik dulu aku ade la pegi Melaka now dah besar panjang aku nk merasa pegi sane. harap-harap best lah nanti. ehehhe

tapi dalam best-best tu, ade gak ta syok nye. aku tepaksa tinggal kan gf aku, pc aku, moto aku dan lain-lain lagi. tapi tape mintak-mintak la kerja di sana lancar. insyaAllah...

tapi ape-ape pon aku harap smua yang aku wat nie di rahmati Nya di dunia & di akhirat.
p/s: sape-sape yang bca blog aku nih, doa-doa kan la aku berjaya kelak... amin.

3 comments:

  1. :)..hati-hati disana bro...

    ReplyDelete
  2. bek bro. nti alek nk men badminton puas2. ble ag tournament?

    ReplyDelete
  3. hegehe..men le puas2...19 mac itp tournament..

    ReplyDelete

Search

 
Powered by Blogger.

Followers